קורס יצירת אתרי וורדפרס עם אלמנטור

מתאים למחלקות גרפיות ופרטיים

קורס יצירת אתרי וורדפרס

קורס עיצוב והקמת אתרי וורדפס אחד על אחד

ביחד מתגברים על הקורונה

הקורס מתנהל בעזרת תוכנה לשיתוף מסך זמני, כאשר מתאמים את השעורים מראש לשעה הנוחה לכם, כאשר מתחיל השעור, אני מבקש אישור לשיתוף זמני של המסך (השליטה על השיתוף והמחשב תמיד שלכם) ובמקביל אנחנו מדברים בטלפון.

הקורס מיועד לחסרי ובעלי ניסיון כאחד, כאשר לומדים להבין איך להגיע לתוצאה רצויה ולא לשנן תהליכים שמתאימים לתוצאה מסוימת בלבד.

התאמה לדרישות ולצרכים העסקיים, מנחים אותנו בבניית הכשרה מקצועית ממוקדת מטרה, כדי לשפר את ביצועיך וביצועי עבודת הצוות שלך. ההכשרה כוללת קורס וליווי אישי המשלים את תהליך הלימוד. את תכני הקורס נבנה בעבודה משותפת כדי להבטיח התאמה מוחלטת לציפיותיך.

בין לקוחותינו בתחום ההדרכה והייעוץ תוכלו למצוא גרפיקאים רבים הפועלים כפרילנסרים, אך גם מוסדות גדולים כמו המכללה למנהל, אוניברסיטת תל אביב וחברות כמו דלתא גליל וכו'.

עלות הקורס: 3,180 ₪

שלבי בניית קורס הדרכה ב- PixelStudy:

  • הבנה של נקודת ההתחלה של מקבל השירות – מהי הרמה המקצועית, מהם תהליכי העבודה כיום, מהם המוצרים שמסופקים ללקוח הקצה וכמובן מהן התגובות בשטח.
  • הבנה של יעד הסדנה – מהי המטרה בבניית הסדנה, באילו תחומים תרצו לגעת, האם המטרה היא רכישת יכולת מקצועית נוספת או ארגון ומיטוב של תהליכי העבודה במחלקת הגרפיקה שלכם.
  • בניית מערך השיעורים– בניית מערך לימוד מקצועי שיכלול את כל הנקודות החשובות מבחינת הלקוח בדרך להשגת היעדים הרצויים.
רוצים פרטים על הקורסים שלנו?

צלצלו 077-6161612
או הירשמו לקורס עכשיו

בנוסף, אנחנו מספקים גם שירותי ייעוץ ותמיכה בשטח ובצורה וירטואלית, באמצעות שליטה משותפת וזמנית על מחשבי הלקוח בסביבת Windows ו-OSX במגוון רחב של תחומים באופן נקודתי לפי בקשת הלקוח.

לקבלת פרטים נוספים על

צלצלו עכשיו

קורס יצירת אתרי וורדפרס

גלילה לראש העמוד